Ваше замовлення оформлене!

Закрити

У вашому кошику порожньо

Закрити
Головна / Новини/ Рекламний щит для генерації питної води

Рекламний щит для генерації питної води

Звичайний білборд, який встановлюють уздовж доріг і автомагістралей, найчастіше служить як засіб зовнішньої реклами, але Інженерно-технічний університет перуанської столиці Ліми у співпраці з рекламним агентством MAYO DraftFCB втілили в життя креативну, і в той же час соціально корисну ідею - рекламний щит, який виробляє чисту питну воду з повітря.

Столиця Перу Ліма - це восьмимільйонний мегаполіс, розташований в посушливому районі Південної Америки. Тут майже не буває опадів, але повітря завжди дуже вологе через розташування міста на березі океану. Чи варто говорити про те, що проблема з питною водою тут дуже актуальна? У місцевих колодязях її мало або ж вона забруднена.

З насиченого вологого повітря (а відносна вологість тут становить 80-100%) п'ятьма генераторами конденсується волога, яка очищається за допомогою системи фільтрації. Вода накопичується в контейнерах загальним об'ємом 100 л. Попитом цей білборд, розташований на 90-му км Панамериканського шосе, користується чималим: тут завжди людно. До слова, вода доступна цілий рік і зовсім безкоштовно.

Цей проект був втілений з метою допомогти місцевим жителям, багато з яких майже не мають доступу до чистої питної води. Iнновація отримала безліч позитивних відгуків від суспільства, в тому числі і за межами столиці Перу. Схвалення з боку людей наповнює ентузіазмом творців такого джерела питної води, тому зараз розглядається можливість встановлення ще кількох подібних щитів в інших районах Ліми. Але тут варто врахувати, що це може позначитися на екології регіону, так як установка великої кількості таких білбордів може змінити природний вологовміст повітря. Після проведення подальших досліджень буде зрозуміло, наскільки доцільним і безпечним з точки зору екології буде розширення цього проекту.